بهترین های روز







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تقدیم به اونی که قدر ادمو نمیدونه

 

آرزو دارم یک بارسرت را بر روی سینه ام بگذاری تا تپش نامنظم قلبم را احساس کنی ، ولی از آن ترسم که قلبم به احترامت بایستد

********

چه زیباست به یاد تو با چشمهای خسته گریستن
چه زیباست همیشه در تنهایی ترا حس کردن
چه زیباست در خیال با تو زندگی کردن
عزیزم نام تو بر قلبم خالکوبی شده تا فراموشت نکنم
عزیزم همچون نفس کشیدن ترا به خاطر می سپارم
یک روز دیگر هم بدون تو گذشت

********

همه در حسرت یک پروازند ، من به پرواز نمی‌اندیشم به تو می‌اندیشم به تو که عزیزتر از اندیشه‌ی یک پروازی

*******

لحظه های آَشنایی مثل یک مهتاب بود در پس کوچه های تیره ام شبتاب بود از غروبی که به قلبم گل نشاندی ماه من قلب من هر لحظه با یاد تو مهتاب بود

********

به کودکی گفتند :عشق چیست؟ گفت : بازی

به نوجوانی گفتند : عشق چیست؟ گفت : رفیق بازی

به جوانی گفتند : عشق چیست؟ گفت : پول و ثروت

به پیرمردی گفتند : عشق چیست؟ گفت :عمر

به عاشقی گفتند : عشق چیست؟ چیزی نگفت آهی کشید و سخت گریست

به گل گفتند: عشق چیست؟ گفت : از من خوشبو تره

به پروانه گفتند: عشق چیست؟ گفت :از من زیبا تره

به اتش گفتند عشق چیست؟ گفت: از من سوزنده تره

به عشق گفتند تو آخر چه هستی ؟؟؟..

گفت نگاهی بیش نیستم

********

عشق عشق می آفریند.
عشق زندگی می بخشد.
زندگی رنج به همراه دارد.
رنج دلشوره می آفریند.
دلشوره جرات می بخشد.
جرات اعتماد به همراه دارد.
اعتماد امید می آفریند.
امید زندگی می بخشد.
عشق عشق می آفریند.
و از عشق مردن ….
سفریست به سوی خدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلمان در 12:12 | |